Jsme ryze česká společnost působící v oblasti telekomunikací, se sídlem v Brně. Již 28 let jsme spolehlivým telekomunikačním partnerem pro naše zákazníky.

Provozujeme vlastní optickou páteřní síť, projektujeme a realizujeme výstavbu telekomunikačních sítí, poskytujeme komplexní televizní služby pro operátory, přinášíme internetové připojení a televizní služby pro domácnosti. 

Volné pracovní pozice: 

Specialista zákaznické linky a dohledového centra

Co jako náš specialista budete dělat?

  • Vyřizovat příchozí dotazy našich zákazníků (telefon, e-mail, webchat)
  • Věnovat se základní administrativě spojené s objednávkami a smlouvami
  • Zodpovídat (částečně) technické dotazy ke službám
  • Mít odpovědnost za monitoring účastnické sítě

 Co od vás očekáváme?

  • Nebojíte se mluvit se zákazníky a chcete se v tom zlepšovat
  • Zákazník je pro vás vždy na prvním místě
  • Zvládáte základní práci s počítačem
  • Umíte pracovat samostatně, stejně tak v týmu
  • Rádi se učíte nové věci, které vás posouvají dále

Co na oplátku nabízíme?

  • Zázemí úspěšné a stabilní ryze české společnosti
  • Přátelský a mladý kolektiv a práci v malé kanceláři v Brně
  • Dostatečné komplexní zaškolení
  • Osobní rozvoj jak v oblasti komunikace, tak i v žádané oblasti telekomunikačních služeb
  • Nepřetržitý provoz ve 12hodinových směnách, podmínka nejméně 2 noční směny za měsíc
  • Možnost plánovat individuálně směny
  • Možnost plného i zkráceného úvazku
  • Fixní mzdu a motivující osobní ohodnocení
  • Stravenky v hodnotě 200 Kč a další zajímavé firemní benefity
  • Prostor pro kariérní růst
  • Místo je vhodné i pro šikovné absolventy nebo studenty technických oborů VŠ

V případě zájmu zašlete váš životopis na ondrackova@itself.cz, pro více informací k pozici kontaktujte Janu Ondráčkovou na tel. 533 383 321.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Procházením tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. Další informace