Jsme česká společnost působící v oblasti telekomunikací, se sídlem v Brně. Již 29 let jsme spolehlivým telekomunikačním partnerem pro naše zákazníky.

Provozujeme vlastní optickou páteřní síť, projektujeme a realizujeme výstavbu telekomunikačních sítí, poskytujeme komplexní televizní služby pro operátory, přinášíme internetové připojení a televizní služby pro domácnosti. 

Volné pracovní pozice:


 

Specialista zákaznické linky a dohledového centra (Brno)

Co jako náš specialista budete dělat?

  • Vyřizovat příchozí dotazy našich zákazníků (telefon a e-mail).
  • Zodpovídat (částečně) technické dotazy ke službám.
  • Mít odpovědnost za monitoring účastnické sítě.

Co od vás očekáváme?

  • Nebojíte se mluvit se zákazníky a chcete se v tom zlepšovat.
  • Zákazník je pro vás vždy na prvním místě.
  • Zvládáte základní práci s počítačem.
  • Umíte pracovat samostatně, stejně tak v týmu.
  • Rádi se učíte nové věci, které vás posouvají dále.

Co na oplátku nabízíme?

  • Zázemí úspěšné a stabilní ryze české společnosti.
  • Přátelský a mladý kolektiv a práci v malé kanceláři v Brně.
  • Komplexní zaškolení.
  • Osobní rozvoj jak v oblasti komunikace, tak i v žádané oblasti telekomunikačních služeb.
  • Nepřetržitý provoz ve 12hodinových směnách, podmínka nejméně 2 noční směny za měsíc.
  • Možnost plánovat individuálně směny.
  • Fixní mzdu a motivující osobní ohodnocení.
  • Stravenkový paušál a další zajímavé firemní benefity.
  • Prostor pro kariérní růst.

Místo je vhodné i pro šikovné absolventy nebo studenty technických oborů VŠ.

V případě zájmu zašlete váš životopis Tereze Procházkové na e-mail tereza.prochazkova@itself.cz, pro více informací o pracovní pozici volejte na tel. 733 622 566.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Procházením tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. Další informace